neděle 25. března 2018

25.3.2018

Sundali mi sádru, chodím jenom o francouzské holi, protože ještě noha není úplně srostlá. Prý tak z jedné třetiny. Ale kvůli kotníku je to údajně takto lepší. Třikrát týdně rehabilitace - magnetoterapie a vířivka. Začíná mi chybět čas. A to mi ještě v noci na dnešek jednu hodinu sebrali díky přechodu na letní čas.

Takže je vidět, že ani na ruční práce není tolik času. Minulý víkend jsem vyzkoušela šití - pohnula jsem se Zuzčinou červenou dekou, ale celý týden to zůstalo ve stejném stavu.



Ještě musím našít červeno-bílé rozdělovací bordurky mezi,a  po přeměření doplnit na finální bordurou na požadovanou velikost. Jenom se bojím, jestli budu mít dost materiálu. Toho kanafasu už zase tolik nemám :-( Omlouvám se za kvalitu fotek, ale na jedné noze se fotí blbě - a ten večer mne obě - nemocná i zdravá - bolely řádně. A deku pro příště fotit jedině fotoaparátem, ne jenom mobilem. Slibuji.

A protože se jaro hlásí, i když se to nezdá, vyseli jsme první semínka - rajčata, lilky, papriky, dýně. A už začalo i něco klíčit....

Koukám, že můj sloh upadá. Jsem strašně ucaprtaná, už aby ta noha byla srostlá, zdravá, rozhýbaná, a já ve své obvyklé rychlosti a pohodě. Ale vypadá to, že dojde na lékařovy prognozy, a fakt se tu s tím budu pinožit minimálně čtvrt roku. Jedno špatné šlápnutí....


4 komentáře:

  1. Jani, důležité je, že prognóza dobrá a že srůstáš postupně a v požadované kvalitě. :-) Tak to neuspěchej, není kam se honit.

    OdpovědětVymazat
  2. jj, ale už je to dlouuuhýýýý....

    OdpovědětVymazat
  3. Rozumím ti, člověk už je otrávený sám sebou...
    Tvoje HAEDka mě už roky nepřestává fascinovat! Deky máš všechny moc pěkné, chtěla bych to vyzkoušet, ale bojím se, že je to moc náročné na přesnost, to není moje silná stránka...
    Zdravím tě srdečně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, existují i techniky v patchworku, které si na přesnost nehrají.... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...