úterý 11. února 2020

11.2.2020

... a vánoce můžou přijít...



Dnes jsem dokončila vánoční ubrus od Malování jehlou / Coricamo. Předlohu jsem koupila v jejich e-shopu, stejně jako krajkou olemovaný běhoun. Myslela jsem, že ubrus stihnu vyšít do vánoc, ale děti rozhodly, že vánoce nebudou tradiční, ale fialovo-stříbrné, takže by se nehodil, a já tak zvolnila tempo až téměř k nule.





Ale bylo mi líto nechat tu rozvyšitý ubrus, tak jsem nakonec pokračovala s mírnými přestávkami až do dneška, kdy jsem slavnostně dokončila obšití jehličí.




Ubrus / běhoun je dlouhý. Pro představu - zabere téměř celou klavírní klaviaturu. Fotit ho byla výzva. Ale snad se povedlo...




Přiznávám se, že po prvních pokusech o větvičku jsem přestala pokoušet dekodovat barvu hnědých větviček, ale použila jsem přibližný tvar a přibližnou barvu. Stejně dopadlo jehličí.

Kdybych vyšívala podruhé, na jehličí, polevu na perníčcích a možná i na pomeranče bych použila více vláken mulinky. Ale i tak se mi ubrus moc líbí - už aby byly vánoce :-)

7 komentářů:

  1. Jani, ty jsi neskutečná... Moc hezké to je. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, neskutečná bych byla, kdybych ho dodělala do vánoc, jak byl původní plán. Takhle mám skoro dva měsíce skluz. Ale co - vánoce jsou každý rok...

      Vymazat
  2. Krásné to je! a vůbec se netrap, že bys měla zpoždění - naopak jsi v přestihu! A jestli by tě to přece trápilo, tak se podívej na moji Carolina Xmas mystery, ta čekala 10 let na dodělání ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, správně! Je třeba se na to podívat správným směrem :-) Díky za připomenutí.

      Vymazat
  3. tohle je ale parádní dílko, chválím a tleskám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...