neděle 17. května 2020

17.5.2020

Jaro v plném proudu. Sijeme zeleninu, plejeme, sekáme, dlabeme ředkvičky a špenát a rukolu z domácích zdrojů, plaveme, opalujeme se (při práci), nosíme roušky (to bude sranda ksichtík), nechodíme k holiči, a tak dále a tak podobně...  Jako všichni.

Po večerech pokračuji ve vánoční výšivce. stránka 51 a 59 z 64 byla hotová už 6. května 2020


Stránku 52 a 60 z 64 jsem dokončila včera v noci :-)



Zuzka se také činí. Vyšila svého prvního jednorožce, a dnes si z něj ušila tašku.

Poprvé v životě šila na overlocku. Přední díl je vypodšívkovaný, aby netahala za nitky z výšivky. Jsem na ní pyšná.

4 komentáře:

  1. Zuzka je šikulka, je vidět, že jablko nepadlo daleko od stromu...a tvoje tempo vyšívání beru jako osobní cílenou provokaci, uáááá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka děkuji. A já zpomalím - začali jsme opravovat okna, mám o zábavu postaráno.

      Vymazat
  2. Má příklad v Tobě. Taška je super. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka moc a moc děkuje. Snad v ní nějaký vztah k ručním pracem zasadím...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...