sobota 13. června 2020

13.6.2020


Léto budiž pochváleno....

Nastaly nádherné letní dny. Škoda jen, že člověk musí denně do práce. A doma by toho bylo tolik třeba - záhony pro růže, jahodárium, rozřezat starou pergolu, naštípat polena na zimu, dokončit terénní úpravy, plít, trhat třešně, zpracovávat zeleninu, předělat předzahrádku, bojovat s mšicemi, starat se o rajčata, prát, zašívat, žehlit, šít, vyšívat, paličkovat, tkát, háčkovat, plést, chodit na výlety, plavat, jezdit na kole, cvičit, mazlit se s kočkou, plašit špačky, vařit, péct, zavařovat, hubnout i přibírat.... Já bych toho chtěla. Ale práce by mi po pravdě chyběla. Současné zaměstnání mne baví, po covid krizi se zase začíná dostávat do obrátek, a já bych nechtěla stát stranou...

Tak to tu tak plichtím po svém, někdy to jde lépe, někdy hůř.




Po večerech jsem dovyšila Huga od Janlynn. Ještě nevypraný, s otlaky od vyšívacího bubínku...



No, není jako živý? :-)  Teď ještě vymyslet, co s ním... Věčná Nerudovská otázka.


Užívejte léta...



4 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...