neděle 15. listopadu 2020

15.11.2020

 Podzim finišuje. Listí padá - no, jako v listopadu. Zahrada ještě není připravená na zimu, a dny se krátí, zima postupuje. Budeme muset trošku přidat, než si začneme hrát na Karafiátovo Broučky. 


Zatím jsme zazimovali bazén, a začínáme zimovat zimní zahradu :-) Kytky, co nesmí nastydnout, stěhuji do baráku, oleandry a růže v kontejnerech přijdou místo nich do zimní zahrady. Řežema a štípeme dřevo, topíme v kamnech, stěhujeme nábytek - prostě taková podzimní klasika :-) 


V rámci dotahování letních restů jsem dokončila dva polštáře ze zbytečků, které jsem chtěla mít na zahradní houpací lavici. Kočka okamžitě zaregistrovala, že jsou její polštáře hotové a adoptovala je i v domácím křesle. 







Hexagony jsou šité ručně, přes šablonky, jeden je 7x8 hexagonů, na druhý zbylo méně tak je 6x7. Jeden je prošitý to šesticípých hvězd, druhý jenom přes středy, na stroji Jeden olemovaný ručně, druhý na stroji. Mám radost, že zmizelo pár letitých zbytečků, a přitom budou dál dělat radost. 

Před zimou by mne měl ochránit dokončený zimní šál - je hodně teplý, takže je fakt na arktickou zimu kolem krku, ale jinak ho nosím přes záda místo vlňáku. 



Tak teď otevřu další krabici s ufounky, a uvidím, jakého králíka z ní vytáhnu. Je jich tam ještě pořád požehnaně.


4 komentáře:

  1. V likvidování UFO jsi lepší než agentka Scullyová. :-) Ty polštáře jsou senzační!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od agentky S. se mám ještě hodně co učit. Nevím, jak to dělají, ale mám pocit, že se mi ti mimozemšťani tady snad množí :-(

      Vymazat
  2. Jani polštáře jsou super! A modelka samozřejmě taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, díky. Modelína samozřejmě ví, že to jsou polštáře pro ní, na zahradní lavičku, takže se od nich okamžitě odmítla hnout - co kdyby jí je někdo chtěl zabrat???

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...