neděle 30. ledna 2022

30.1.2022

 Nový rok, a nové plány. Ráda bych zkusila účastnit se několika "celoročních" projektů, kde je principem každý měsíc kousek, a na konci roku mít hotovo. 


Do čeho jsem se letos přihlásila (a ano, měla bych se nechat vyšetřit, jenže když já tak nerada říkám kamarádkám ne:-) ): 

1. Adventerous BOM - zvířátka šitá přes papír. Pokud nebudu šít, budu vyřazena a nedostanu další návody. Aneb jak mne donutit silou mocí, abych něco dělala. Šiji sama za sebe. Tj. sama jsem si našla, sama se přihlásila a sama si za všechno můžu. Nový návod vždy v půlce měsíce.

2. Martha's Garden - Piecing the Past Stitchers - aplikované kytice. Zpunktováno s Alenkou. Tohle bude jeden z hodně náročných projektů. Bloky vychází každý týden, ale my si daly celý rok. Tak to snad stihnu. Začátek pro mne v únoru 2022. 

3. Harmony BOM - Rachelle Denneny - mandaly šité speciální technikou, kterou jsem ještě nikdy nezkusila. Nový návod vždy posledního v měsíci. Snad to zvládnu. Ale moc se mi to líbí. Zpunktováno s Monikou. 

4. Feathers - společný projekt s plzeňskými vyšívačkami. Jedno péro posledního v měsíci. Křížková výšivka. Přes padesát barev. Bude to zajímavé, ale jak znám holky, nenechají mne to zahodit a věnovat se něčemu jinému :-) 

5. Ubrus - v mém případě sukulenty z Coricamo. Poprvé budu vyšívat dle aplikace v mobilu/na tabletu. Opět plzeňské vyšívačky :-) Pravidelné nedělní aktualizace. Cíl - hotovo na konci roku. 


A co k tomu rozpracováno, bylo by dobré letos dokončit: 

A. Podzimní listí - výšivka - chybí dva listy, nápis a dokončit rámeček. Mohlo by být do konce února. 

B. Home Is - quilt od Irmi klub - strašně moc jsem se na něj těšila, ale nejde mi to nějak od srdce, a tím ani od ruky. Ale chci letos dodělat. Aplikace, výšivka a piecing. 

C. SPK 1 - Sampler pro Kamarádku 1 - šité přes papír. Po slibném začátku mne zastavily nemoci a problémy v rodině. Těžko se mi k němu vrací, ale moc se mi líbí a chci dokončit. 

D. Králík - výšivka na charitu. Cestovní sada, změněna látka z 18ct na 14ct, snad vystačí na celou výšivku. 


No, a protože je konec měsíce, tak postupy: 

1. Adventerous BOM



2. Martha's Garden - začátek až v únoru
3. Harmony BOM - začátek 31.1.2022
4. Feathers


5. Ubrus - začnu po dokončení listí







2 komentáře:

  1. není malých cílů :-)....supr plány, budu ti fandit (čti: stále sledovat tvé stránky, byť to dělám dosud také, ale teď budu i sojka hlídačka :-) )...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji. Jmenuji tě vrchní roztleskávačkou :-) Ráda tě tu vidím, a budu se snažit tě nezklamat.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...