neděle 18. září 2011

18. září 2011

Celý minulý týden jsme marodili doma s dcerkou, dnes se pro jistotu přidal i syn - asi mu to bylo líto, že není s námi doma:-)

Potřebovala jsem něco jednoduchého do ruky, tak jsem se pustila do záložek - Zuzanka začala už pěkně číst, původní vyšívaná záložka na měkké látce se jí neustále bortí a muchlá, tak jsem se rozhodla, že jí vyšiji jinou, na plastovou kanavu, aby byla pevná a pěkně jí držela pod řádkem. Navíc má kamarádku Elišku, která měla teď narozeniny, a potřebovaly jsem pro ní dáreček - a co jiného se hodí pro malou čtenářku než něžná záložka? Samozřejmě, když Tom viděl, že vyšívám záložky holkám, tak chtěl pro sebe také - a strašně moc si přál tam mít své jméno, aby se mu určitě neztratila. No budiž - snad jsem všem splnila jejich přání...

Všechny tři najednou- zprava doleva - Artecy, Labores de Anna, Simply Cross Stitch

Tomova záložka

Pro Elišku

Pro Zuzanku

2 komentáře:

  1. Krásné záložky! Pro Elišku jemňoučká, ostatní podzimní. Budou na každé roční období? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. záleží na tom, kdy zase chytím záložkového bacila:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...