pátek 2. září 2011

2. září 2011

Dlouho jsem se neozývala - byla jsem s dětmi na rodinném táboře. Navštívili jsme nádhernou krajinu kolem Jindřichova Hradce. Děti jezdily na lodičkách, Zuzka dokonce kormidlovala. A docela jí to šlo. Prozkoumali jsme také vodní pilu, a objevili zajímavé moderní plastiky zakomponované do té nádherné krajiny, která byla všude kolem...




Po návratu jsem děti zabalila na sportovní soustředění, chodila do práce, doma se pustila do rekonstrukce podkroví (opravila jsem, vymalovala a přestěhovala ložnici), a jasně že pokračovala i ve vyšívání Pipi Dlouhé punčochy pro Zuzanku. K poslednímu srpnu jsem se dostala na níže uvedený stav. Už jenom Pan Nelson a pozadí, a můžeme se Zuzankou vybírat rám...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...