úterý 22. listopadu 2011

22. listopadu 2011

Dlouho jsem už nic nenapsala, jaksi není čas:-( Žiji hekticky, a nemohu najít záchrannou brzdu....

Minulý týden jsem vyzdobila náš byt novým adventním svícnem. S dětmi jsme se dohodli, že letošní barevná kombinace na vánoce bude červeno-bílá. Tak sháním a vyrábím doplňky v těchto barvách.

Adventní svícen jsem letos pojala v podlouhlém tvaru - přece jen se pak k tomu stolu lépe srovnáme... Mám ráda netradiční tvary s trochou tradice, takže když jsem letos objevila korpus ve tvaru oblouku, neváhala jsem ani minutu. Zuzanka mi ho schválila, tak už nám zdobí jídelní stůl....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...