úterý 25. prosince 2012

Vánoční dárky od děvčat z netu

Včera u nás zazvonil Ježíšek andělským zvonečkem, rozsvítil se stromeček a současně i jiskřičky radosti a nadšení v očích mých dětí. A nejen jejich.... Dali jsme si navzájem nádherné dárečky. Moc jim děkuji, a strašně moc je miluji...

Letos jsem dostala dárečky od děvčat, se kterými se znám přes internet. Účastnila jsem se celkem tří vánočních kolotočů. Dvou na serveru okoun.cz, a jednoho na dama.cz. Zatím mi bohužel dorazily dárečky pouze z okouna, ale nevadí - byly přenádherné.

Od AlenyM z klubu Ruční práce jsem dostala velkou krabici. Když jsem jí rozbalila, děti se těšily, že budeme skládat puzzle. Ale jaké bylo naše překvapení, když jsme krabici otevřeli - byl v ní nádherně vyšívaný ručník a osuška (růžové, takže jsem měla velký problém uhájit si je před Zuzankou...), voňavé mýdlo ve tvaru sněhové vločky v růžovém organzovém pytlíčku a stříbrné přáníčko. Moc děkuji Alence z Liberce, dárek mi udělal obrovskou radost.



Od Anca11 jsem dostala ještě větší krabici. Po rozbalení obsahovala tři menší krabičky. V jedné byl domácí švestkový džem s oříšky (mňam - moc nám chutná s bílým jogurtem) s vyšívanou čepičkou. Ve druhé malá sada na vyšívání, která mi bude dělat radost už ode dneška - nemůžu se dočkat, až si prvně "píchnu". A ve třetí úžasná krabička s drobnostmi na všemožné ruční práce. Jsou v ní křídové tužky, metalické nitě, špendlíky, hvězdičky, patentky, rádlíčko a nádherný andělíček. Přebiraly jsem se v ní se Zuzankou dobře hodinu - to bylo něco pro nás:-)) Andrejko, moc a moc děkuji! Udělala jsi mi obrovskou radost!


Třetí dáreček od neznámé šikulky z Dámy snad také brzy dorazí.... A kdyby ne - asi se něco schrulo, co krásné neznámé znemožnilo vytvořit a poslat dáreček, tak jen doufám, že ona i její rodina jsou v pořádku a těší se dobrému zdraví.



3 komentáře:

  1. Ty jsi ale byla hodná :-) Švestkový džem s oříšky jsem nikdy nejedla, musí být vynikající. A hrabání v krabičce plné proprietek Ti vyloženě závidím! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to jste měly krásnou akci, ze které se vyklubaly nádherné dárečky!! Jo jo, přehrabování se v krabičkách - to také miluji. Pamatuji si dobu, kdy Rozárce na dopoledne stačila stará plechovka s knoflíčkama - nadšená z mála :)
    Mějte se krásně!! Jola

    OdpovědětVymazat
  3. I've been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.
    Personally, if all webmasters and bloggers made good
    content as you did, the web will be much more useful than ever
    before.

    my blog post ... windows registry repair

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...