pondělí 17. března 2014

9/15

Neboli 9 listů z 15 hotovo, 6 zbývá... Ale na pokračování si budu muset počkat, vyšívání jde na nějakou dobu do košíku, musím pohnout s dalšími resty, a jakmile mám vytažené jedno, tak nedám pokoj, dokud to nedodělám.... Obdivuji všechny, kteří umí rotovat. Mně to fakt nejde.

6 komentářů:

  1. :) No jo, Jani, neboj, dostaneš se zase k tomu :) Už teď ale obrázek vypadá krásně, těším se na hotový výrobek.
    Papa a krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc děkuji. Jak ráda bych pokračovala, celý týden mne svrběly ruce, ale odolala jsem - jakmile vezmu vyšívání do rukou, tak nedám pokoj, dokud nebude hotovo... Se znám.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji. Mám z těch slunečnic obrovskou radost. Sice to není taková fajnová výšivka, jako některé vidím u svých netových vyšívacích souputnic, ale dělá mi velké potěšení.

      Vymazat
  3. Mně povídej, absolutně mě teď nebaví vyšívat tu holčičku, úplně mi bere vyšívací chuť.
    Taky nerotuji, nevím, kam bych ty rozdělané výšivky dávala a měla bych pocit nedodělaného, odloženého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, to je mi líto. Přitom ta holčička je taková koukavá, roztomilá... Snad se nálada zlepší a brzy bude hotovo.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...