sobota 27. ledna 2018

27.1.2018

Pokračuji v červené dece z babiččina kanafasu. Původní bloky jsou dokončené.


Ale Zuzka usoudila, že je to malé, takže budu přidělávat dalších šest. Teď je otázka, jaké vzory tam dát...


Vyšila jsem srdíčka stonkovým stehem. Ať se trošku liší od té předchozí, modré. Tam byly jen obrysy. Modrou deku najdete tady.


Vlastně mne tak napadlo, že ta modrá byla poslední moje došitá PW deka. Reakce na mé tehdejší šití nebyly moc vlídné, a já od té doby nebyla schopná žádnou další deku dokončit. Mám tu několik ufounků v různém stádiu rozkladu, a protože jaksi nemládnu, tak jsem se rozhodla všechny dokončit, protože hotové deky snad mí dědicové nějak využijí, ale blokovou skládačku vyhodí tak leda to popelnice.  :-( Takže od poslední deky uplynulo přesně pět let. Děsné...


A samozřejmě - Aurinka musí pečlivě vše vyzkoušet - látky a stavebnice prý jsou super měkké, deka bude jistojistě "pro kočku". Teď jak si to přebrat, že?




10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Zatím tu nad tím koumám, jak to prošít...

      Vymazat
  2. Jani, určitě to vymyslíš moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Renato, doufám... Ten babiččin kanafas je moje srdeční záležitost, a když o ní dcera stojí, je to velká výzva jí dokončit

      Vymazat
  4. ... bude to paráda, obdivuji ruční výšivku. Já dřív vyšívala křížkovým stehem, pak byl nějaký útlum a bavlnky skončily jako zpevňující příze v pletených ponožkách. Teď mám chuť se k vyšívání vrátit a budu muset nakoupit bavlnky. Moc se mi líbí výšivka z minulého příspěvku. Je to nádhera! Obdivuji Tvoji trpělivost a přesnost. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, to je škoda. Také jsem uvažovala, že některé věci rozdám a rozprodám, ale nakonec jsem se po letech k ruční práci vrátila, a jsem moc ráda, že jsem tak neučinila. I když některé látky možná půjdou....

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...