neděle 7. ledna 2018

7.1.2018

První týden nového roku za námi. Musím přiznat, že už mi chybí jeden trénink, ale na druhou stranu - byla jsem ráno na rehabilitaci, a po ní je mi tak nějak rozvolněno, vše mne bolí, motá se trochu hlava, a mám nařízený klidový režim, tak jsem si ten trénink radši nelajsnula. Běžet jsem byla dvakrát, dvakrát uběhla kilometr v kuse. Jupí. Příští týden zkusím kousek přidat....

Minulý víkend jsem ušila první řadu BOMu Row-by-Row od německých patchworkářek. Moc mne to bavilo. Každý měsíc se bude šít jedna řada, celkem jich tedy bude dvanáct.


Po letech jsem vytáhla rozpracovanou deku z červeného kanafasu. Vzpomínky na babiččinu truhlu... Už jsem jednu, modrou variantu, ušila, ale červenou jsem odložila... Zuzka se už o deku hlásí, tak aspoň mám šít pro koho. Jenom musím přeměřit látky, zda bude stačit na větší - původně střihnuto na 2*3 bloky, ale potřebovala bych 3*4 - tj. dvojnásobnou....



A koupila jsem černý satén Zuzce na spodničku pod tu tylovou sukni. Už v ní může běhat. Ještě jsem koupila ten tvrdý tyl, ale na tu přijde řada příště.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...