neděle 17. listopadu 2019

17.11.2019

Podzimní melancholie.

Letos na podzim mne hodně trápí klouby - hlavně na rukou. Bolí mne ramena, lokty i zápěstí. Jsou dny, kdy bych bolestí brečela. Ale pak si sednu na terasu, zabalím se do deky, pustím topení, a pozuruji měnící se zahradu, chystající se k zimnímu spánku. A ty barvy oblohy! To dokáže jen příroda...







A zase mi to nedá, a jdu plít, zahrabávat květináče s bylinkami, aby přežily zimu, hrabat listí, aspoň kousek, přesazovat cibulky modřenců, ladoněk a nevím čeho všeho ještě, co jsem zachránila při stavbě bazénu....


Tomáš se snaží pomáhat - opravuje střechy poškozené větrem. Dvacetiletá lepenka už moc nedrží.



Po chvilkách, kdy zrovna bolesti poleví, tak postupuji v křížkování na vánočním ubrusu. Snažím se přidávat křížek ke křížku, a naše Aura mi pomáhá.



Dnešní stav.

Já ten podzim stejně miluji ze všech ročních období nejvíc....

3 komentáře:

  1. Máte to tam moc krásné, to jste si fakt mákli, jste skvělí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Práce je stále ještě jako na kostele, ale letos už pomalu končíme, a chystáme se také zazimovat :-)

      Vymazat
  2. Přiznám se, že já podzim ráda nemám. Jen ten teplý, slunečný. Ale zatažený, vlhký, pošmourný - ten nedávám. Moc držím palce, ať klouby přestanou trápit. Často na vás se Zuzkou vzpomínám, jestli někdy poškládlíte korálky. Výšivku máš dokonalou! ¨
    Krásný a pohodový advent, Jani!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...