pátek 8. listopadu 2019

8.11.2019

Oddychovka.

Chtěla jsem si na chvíli odpočinout od náročného vánočního obrazu HAED, a v časopise mne zaujal ubrus-běhoun na zimní/vánoční stůl. Projela jsem krabici se zásobami, a ejhle, všechny bavlnky jsem měla, předlohu zakoupila online, a s chutí se do něj pustila...




Překvapilo mne, jak velké ty křížky jsou. Divné. Ale těším se z každého křížku, z každého kousku ovoce, který přibyl. Je to takový odpočinek, když od začátku víte, co vyšíváte, a nemusíte čekat několik dní, co se z toho vyklube (čímž narážím na své začátky s HAED, kdy po týdnu vyšívání mi svitlo - ejhle, to bude asi žalud).

Dnes jsem byla po dlouhé době na klubu. Měla jsem radost, protože řada děvčat šila. V plánu byla malá peněženka. Kvůli zdravotním problémům jsem si s sebou nic na klub nebrala, ale mám střih, takže jakmile zdraví dovolí, pár pouzdérek vyrobím. Určitě se budou na ledacos hodit.


8 komentářů:

  1. Krásně se ti vánoční vzor rýsuje!

    OdpovědětVymazat
  2. wau, tak to je moc pěkné....ale nechceš mi říct, že už máš hotovo, že ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, kdepak, však vidíš, co mám. Jenom kousíček...

      Vymazat
  3. Jani, bude krásný... tohle já nedávám, na těch křížcích bych nechala oči... Tak se těším,až nám ho ukážeš na tvém stole... a ten vánoční obraz bude naprostá pecka! Opatruj se , E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tohle jsou kříže jako kravky, ne jako u té vánoční holčičky. To bys dala s přehledem. Ale tvoje art quilty jsou nádherné, a chápu, že se ti nechce od nich utíkat jinam :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...