úterý 15. prosince 2020

15.12.2020

 Třetí adventní týden. Zpomalení, zamyšlení? Ani náhodou. Svět se zbláznil. Covid-19 nahoru, dolů, PES tři, nebo čtyři, chvíli otevřeno, chvíli zavřeno. O víkendu jsem byla s mámou na nákupech - nutně potřebovala zimní boty. Parkoviště i obchody narvané, nikdo nekontroloval počet lidí v obchodě, prvním úkolem prodavaček bylo co nejvíc prodat, dokud je ještě otevřeno. Jediný, kdo kontroloval dle nastavených pravidel, byl nenáviděný Lidl. Před tím smekám. Ostatní obchody - sport, obuv, oděvy - naprostá ignorance jakýchkoliv pravidel. Na druhou stranu - Lidl byl otevřený celou dobu, ostatní obchody teprve teď. Ale stejně... 


V letošní situaci se nedokážu nějak vánočně naladit. Sice díky synovi máme všude doma vánoční výzdobu, venku svítí světýlka, doma stromeček, kvete mi tu vánoční hvězda a začínají i vánoční kaktusy, ale ani těm se letos nějak moc nechce. Chybí i Zuzka, která letošní rok tráví v Irsku. Minulý týden jí bylo sedmnáct, a my jí mohli popřát jen přes telefon, objednat doručení kytky, a poslat peníze na dárek. Je to takové nezvyklé a smutné. Ale ona je nadšená, šťastná, a evidentně si ten roční pobyt užívá. Tož jí budiž přáno, a já jako máma jsem šťastná s ní. 


Pro zlepšení nálady jsem vytáhla další duhové klubíčko. Jmenovalo se Lola - Rainbow in the night, a na omak bylo nááádherně příjemné. Některé barvy jsou úžasné, některé jsem zase tak moc nemusela. Pro vzor jsem se rozhodla pro Mango Sorbet od Lisy Cook. Jenom zakončení jsem udělala klasickými obloučky. Háčkovalo se skoro samo, za čtyři dny bylo hotovo. 


Vytáhla jsem znovu vyšívání - sampler od Linen and Threads, momentálně jsem v červnovém vydání. Tak snad brzy dám další foto. 


Krásný advent všem a hlavně - hodně zdraví! 

4 komentáře:

  1. Jani, ten šátek je krásný. Já jsem si říkala, co na tom lidi mají. Jeden jsem ale dostala a je to úžasně příjemné. A srnkám u nás v lese se v tom líbím. :-)). Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vidíš, a já myslela, že už sis dávno uháčkovala. Že jsem jedna z posledních... Tenhle bude asi pro mne, líbí se mi ta tlumená barevnost. Ještě tu mám dvě klubíčka, a tím budu končit. Vytáhnu je hned po vánocích.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji! Bála jsem se, jak dopadne, ale mám z něj radost.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...