sobota 21. března 2020

21.3.2020

První jarní dny se ohlásily prudkým ochlazením. Ještě včera skoro dvacet stupňů, rozkvetlá meruňka, zlatice, čemeřice... Uklizeny trvalkové záhony - a teď zima, mráz, sníh...








Do toho všeho koronavirus, karanténa, zavřené školy, starosti v práci i doma. Není to jednoduché vše zvládat. Nedostatek roušek a respirátorů se řeší domácím šitím bavlněných roušek. Zavřené školní jídelny a restaurace vyvařováním doma.

Abych přišla na jiné myšlenky, vytáhla jsem po letech Elm Creek quilt. Ve starých zálohách již dávno vyřazeného notebooku jsem našla PDF vytištěná z programu pro navrhování quiltů EQ5. V krabici s nedošitými ufounky jsem našla všech dvanáct bloků, ušitých ze zbytků vyřazených z výroby pánských pyžam. Takže pyžamová deka by mohla pokračovat....

Začala jsem šít vnitřní sashing. Mám hotové kameny, teď ještě vlastní sashing.
Dávejte na sebe pozor, noste roušky, myjte si ruce, ať už ta nemoc rychle přejde...

4 komentáře:

  1. No Jani, já čubrním, co máš rozdělaných krásných děl a dílek....to by bylo škoda nedokončovat...fandím ti a povzbuzuju...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši nechtěj vidět mou krabici s ufouny :-( Ale kdyby do mne Monika K. nevandrovala, tak asi skončil v popelnici.... Ale tak furt má ještě šanci - že nebudu mít dost látky na dokončení. Je to obřík.

      Vymazat
  2. Jani, deka je krásná, určitě pokračuj. j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Budu se snažit, aby se povedla.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...