neděle 8. března 2020

8.3.2020

Jarní klub u Irmiklub.cz.

Letos bych ráda zase naskočila do vlaku s ručními pracemi. Poslední roky nebyly jednoduché, ani letos to nevypadá lépe, ale už mi ta jehla s hadříkem v ruce chybí.

Předloni jsem šila BOM s německými patchworkářkami, Vloni se do ničeho nějak nepustila. Tedy mám rozdělaný Sampler pro kamarádku, určitě ho dokončím, ale prostě vloni nic moc za mnou nebylo vidět

Letos mám rozdělaný vyšívací sampler od Linen and Threads. Jenže ten je vyšívaný. Tak jsem hledala něco, co bych vzala do ruky s ostrou jehlou, a co by mne občas popostrčilo i ke stroji. A protože už nějakou dobu sleduji Irmiklub, a věci z něj se mi líbí, tak jsem zkusila zakoupit jejich Jarní klub.

Jako první jsem začala vzorně štábní přípravou :-) Jako měla být hotová v únoru, máme březen, ale půl měsíce zase až takové zpoždění není, no ne?

Takže opáčko z vyšívání zadním stehem, aplikací - to by šlo. To bylo hned. Pak opáčko z volného prošívání zádíček. No, to bylo horší, ale co - je to zadní strana, tak jsem  vyměnila patku na stroji, schovala mu zuby, a pustila se do pokusu o meandry. Vím o pár chybách, ale mohlo to dopadnout hůř. Už jsem to nezkoušela víc jak rok... A pak noční můra - lemování kolečka.














Po troše znásilnění žehličkou jsem z fezu udělala konečně placičku. Jenže - berunka mi z toho začala krvácet - pouští červená do bílé. Ach jo...



 Po vyprání barva zmizela, ale než bedrunka uschnula, už zase měla růžovou svatozář :-( Tak snad jednou pouštět přestane.



Podkafáč (tohle fakt není žádné titěrné podkafíčko) už mám umístěné ve svém vyšívacím koutku a připravené na odpolední thé v mém oblíbeném téměř litrovém hrníčku.













V provozu...

2 komentáře:

  1. No na litrový hrníček nemůže být žádné malé podkafíčko, ale pořádný podkafáč :-) .… pěkně jsi se letos rozjela, kochám se a těším na další projekty ...vosarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...