čtvrtek 26. srpna 2021

26.8.2021

Za týden už budou děti ve škole. U nás tedy jenom jeden klon, Tomáš jako vysokoškolák začíná později. Léto strašně rychle uteklo. Začaly plískanice, začaly žloutnout a opadávat ranně plodící stromy, doplodila některá zelenina, ráno jsou mlhy, a vše se pomalu a jistě chystá na podzim a zimu. 

Čím víc času jsme nuceni trávit pod střechou, ať už skleněnou nebo taškovou, tím víc času je i na ruční práce. No, trochu eufemismus v mém případě - v práci skončily dovolené u zákazníků, a připravujeme se na nové verze, nová pravidla a reinstalace všude. Jako každý podzim. Kdo vymyslel termín začátek listsopadu pro celosvětovou změnu pravidel, to musel být chlap. 

Monika si letos koupila vyšívací rám stejný, nebo podobný jako mám já. A manžel jí na něj udělal naprosto úžasnou rampu s osvětlením. Celá nadšená jsem tak dlouho otravovala Tomáše, až mi udělal hodně odlehčenou verzi, ale i tak jsem šťastná jako blecha a nadšeně si rampou po večerech svítím. Dlužno podotknout, že dost čast k notebooku a práci, a ne k vyšívání. Konstrukce je velmi jednoduchá - v jedné stojně žlábek na kabel, mezi stojnami lišta, na liště LED pásek s ovládáním z Hornbachu. Řeknete taková blbost, ale kolik radosti udělá. 



 Na rámu momentálně přišpendlené magnolie z Malování jehlou. Pomalu se blížím ke konci křížkování, ještě obšít, a další polštářek bude hotov.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...