úterý 10. září 2013

Letní plody

Podle předchozích příspěvků to vypadalo, že jsem v létě nic, co se týká ručních prací, nedělala. Pravda je, že toho moc nebylo - práce na zahrádce a domečku byla spousta. Skoro až nad hlavu.... Přesto jsem si chvilku na jehlu s nití udělala...




Dokončila jsem Holčičku s koněm od firmy Zolotoe Runo. Vyšívala se krásně, moc děkuji Miluně za sadu. Zuzanka je nadšená. Již brzy se chystáme do Prahy vybrat rám a paspartu. A zarámujeme. A pověsíme u Zuzanky v pokojíčku. Už má vybrané místečko.













 Hned po obrázku pro Zuzanku jsem musela udělat zase něco pro Tomáška, aby se necítil odstrčený. Pustila jsem se do sady od firmy DMC - London Bus. Konec konců - koupila jsem jí na jarním vyšívačském srazu, a už se chystá podzimní... Tomáš má moc rád angličtinu, moc rád by se podíval do Anglie, do Londýna i jinam. Jakou radost měl, když zjistil, že tento školní rok pojede s paní učitelkou na angličtinu na týdenní poznávací zájezd do Anglie. Dostane ho ke svým 13. narozeninám ode mne. Sliboval, že se pokusí vyfotit doubledecker podobně, jako je na vyšitém obrázku. Prý by ještě potřeboval do sady tu červenou telefonní budku. No, uvidíme...




A tady jsou mí dva pomocníci - ti se mnou strávili celé léto doma, na rozdíl od dětí, které neustále někde couraly:-))

Akimek je nejraději dekorativně naaranžovaný na trávníku. Ostřížím zrakem sleduje, co dělám, a jakmile se sehnu k zemi, abych třeba utrhla jahodu, nebo vytrhla plevel, okamžitě přiběhne a plácne s sebou přede mne, jedno, zda při tom rozmačká jahůdky, nebo poláme kvítka. Protože kdybych náhodou byla na pochybách - tak na zahrádce je nejdůležitější ON!






Adélka zase slastně lenoší někde na kraji záhonu, ale nejlepší to je u popelnice. Asi dostane přezdívku Popelnice:-)) Je to kočička nalezenec, polodivoká - strašně ráda by se mazlila, ale nemá s lidmi dobré zkušenosti, tak se radši drží v bezpečné vzdálenosti. Ze zahrádky odchází málokdy, a maximálně na pár minut...






Tomášek letos vysel semínka lichořeřišnice, a má moc velkou radost z toho, jak mu krásně kvete...















7 komentářů:

  1. Pááni, to je nádhera to vyšívání:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Londýnská výšivka je nádherná. Je to super, že ji ocení i puberťák, i když podle toho, co píšeš, tak bude synátor hodný kluk. Hned jsem si to vygooglila, cena ani není tak šílená, jak jsem si myslela. Asi bych se měla do nějakého obchůdku s vyšíváním mrknout.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, obě výšivky jsou nádherné!!! Obdivuji tě, že vyšíváš takové obrázky!! Na tohle nemám trpělivost :(
    No a pomocníci :) Máš príma parťáky :)
    Krásné dny!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Výšivka s koníkem se ti moc povedla! A autobus pro Tomíka je taky parádní! Je fakt, že tu telefonní budku by teda potřeboval... :-)
    Ti dva modelové jsou nádherní, to se to pak na zahrádce pracuje! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, naši modelové nejsou pomocníci, ale škodíci:-) Bohužel.... Doufám, že se dostanu na podzimní sraz a dokoupím tu budku. A hlavně - že se tam potkáme!

      Vymazat
  5. Jsi fakt hvězda!Nejlepší! Já na vyšívání nesáhla už dva měsíce :-( Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Výšivky jsou nádherné! Máte můj obdiv.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...