neděle 7. února 2016

Doháním....

skluz v dece 365Block Challenge - ale užuž to bude :-)

15.1.-21.1.2016 - třetí týden

22.1.-28.1.2016 - čtvrtý týden

29.1.-4.2.2016 - pátý týden
A samozřejmě nešidím ani děti :-) Dnes byl vysloveně jarní den, Tomáš se vrátil z jarních prázdnin z hor, proběhl se po zahradě se psem a vytáhl petanque. Ale málo platné - Zuzka nás naprosto rozdrtila... Jestli ona někde tajně netrénuje... Ale protože venku přece jen trošku profukovalo a chladilo (hlavně ty ocelové koule), tak šup domů na jablíčkový koláč - dnes druhý, včerejší se snědl razdvašup. Včera jsme pekly podle americké kuchařky pro děti Look and Cook, aneb Sněhurčin koláč podle Zuzky, a dneska jsem zkusila podle Dity P. z posledního magazínu z Alberta. Chuťově stejné, ale to americké je výrazně jednodušší, takže se k němu zase pokorně vrátíme.






PS: A kdyby měl někdo pocit, že látky z ubrusu se podezřele podobají látkám v bločcích z Challenge, tak vězte, že máte pravdu. Ubrus jsem dostala, byl kupovaný v Kiku, ale tak křivě natištěné něco nešlo vůbec dát na stůl. Tož jsem vše rozstříhala, srovnala, znovu sešila. Teď má tedy i spodní část, aby nebyly vidět švy, a je o kus menší, což nám zase až tak moc nevadí. Hlavně, že je to rovné... A já mám zbytečky do deky :-)

4 komentáře:

  1. Ten koláč vypadá opravdu hodně dobře. Škoda, že ti mí dva povstalci nechtějí jíst tepelně upravená jablka. To bych ho musela sníst většinu sama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jedině zadělat méně těsta a udělat si menší koláček, případně zamrazit :-) Mně zase děti nechtějí moc jíst syrová jablíčka....

      Vymazat
  2. Černo-fialová kombinace je naprosto úžasná, to by mě nikdy nenapadlo. A taky nechápu, jak někoho může napadnout, dát zrovna Tobě, která tolik a krásně šije, kupovaný ubrus z Kiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, díky. Už jsi tu dlouho nebyla:-) Dárce mi chtěl udělat radost, oceňuji, že si všimnul, že se mi líbí patchwork. A já to pak vzala jako charmpack, akorát už sešitý:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...