neděle 19. března 2017

Fialkový sampler

Po tom to sampleru od firmy DMC jsem léta toužila. A toužila. A toužila.... Jenže vždy zvítězil zdravý rozum napovídající, že toho mám doma tolik, že to nikdy nemůžu vyšít.

Ale pak se na serveru Okoun objevil rozvyšitý obrázek k prodeji. A mé spořivé a těšivé já vyhrálo - přece to chuďátko nenechám nedovyšité, budu mít to, po čem léta toužím, ušetřím nějakou kačku, udělám dobrý skutek a tak podobně a tak dále... A koupila jsem si ho.

Ale po doručení došlo k rozčarování - vyšité to bylo precizně, to zase jo. Ale obráceně, než vyšívám já. Dlouho, předlouho jsem se přeučovala. Několikrát výšivku odložila. A zase se vrátila.

Ale je to za mnou, už se suší, a zanedlouho jí vyberu rám a pověsím poblíž jídelního stolu.







10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Pochvala od tebe mne obzvlášť těší.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak dokonalé to zdaleka není, vím, kde jsem kamuflovala chybky, ale podařilo se :-)

      Vymazat
  3. Jani, to je krása! Já na vyšívání už nevidím, a lepší to asi nebude.... E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já musím vyšívat bez brýlí. Ani s těmi na dálku, ani na blízko, ale úplně bez. Jenom pak nevidím zase na tu předlohu. Je to výzva, asi je na mne pohled pro bohy, ale zatím mne to baví.

      Vymazat
  4. Nádhera! A pěkně jsi si to zdůvodnila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ... krásná výšivka, moc se povedla.Paráda. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekne, Jani, a koukam, ze ta pani, po ktere to mas, vysiva stejne "blbe" jako ja samouk. Taky siju krizek stejne jako pisu - zleva sikmo dolu, pak zprava sikmo doleva.
    Mas to opravdu krasne a jako bonus jsi urcite ulevila pani, ktera sampler prodavala. Sama jsem se podobne jedne tvorive veci zbavila a ta uleva byla neskutecna :) Takze jsi udelala dvojitou radost - ji i sobe :) opatruj se, Hankie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...