pondělí 4. listopadu 2019

4.11.2019

Dny utíkají, jsou kratší a kratší, ráno odjíždím do práce po tmě, už několikrát jsem škrabala auto, mlhy jak u Rákosníčka, takže - podzim je definitivně tady.

Nevím, co psát. Život mi utíká mezi prsty, přijde mi čím dál náročnější, já pomalejší a méně flexibilní. Až mne to někdy straší. Ale pořád se snažím udržovat alespoň v minimálním chodu.

Vyšila jsem další stránky na HAEDce - blížím se pomalu, ale jistě do finále.


Ještě dokončit tuto řadu, a pak poslední dvě řady budu brát najednou - z té poslední tam je vždy jenom jeden řádek, tak to nemá cenu protahovat :-)

A aby bylo jasné, že se ani tak nenudíme - Zuzka začala chodit do tanečních, takže máme o zábavu postaráno každý týden :-)




3 komentáře:

  1. Ze Zuzanky je už kus ženský... toto letí...

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzka je kočka! Pěkně vyrostla od doby, kdy jsem jí viděla. Moc jí to sluší. U nás také probíhají taneční, ale ještě jsem neměla tu čest vše vidět. V neděli nás čeká prodloužená, tak jsem opravdu zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme prodlouženou dneska. Kloboukovou. Tak jsem zvědavá, co mládež vymyslí. A věneček se blíží tryskem...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...