čtvrtek 9. ledna 2020

9.1.2020

A už je to tady - nový rok 2020.

Tento rok bude po pravdě přelomový - babičce bude 100, Tomáš maturuje, a i v jiných oblastech se toho bude dít hooodně moc.

Od posledního příspěvku jsem rozdělala několik věcí.

1. přestěhovala jsem šicí dílnu - vyhodila jsem gauč, na kterém skoro nikdo nikdy nespal. Hlídací babičky se u nás nekonaly, a výčitka, že nemají vlastní postel, byla smazána pořízením gauče, který jim k hlídání jaksi taksi nepomohl. Takže mám víc místa. Super.

2. Na to konto jsem konečně začala šít deku pro kamarádku, která čeká první miminko. Chlapečka. Takže v modrém. Zatím mám hotový top, chystám se na prošití.


3. S vánočním ubrusem jsem se před vánoci dostala těsně za polovinu. Ještě, že se děti rozhodly pro vánoce ve fialovo-stříbrné. V roce 2020 jako když ho najdu :-)


4. Abych se snad náhodou nenudila, zapojila jsem se do SAL (Stitch-A-Long) od Linen and Threads. První měsíc už je za mnou :-)



3 komentáře:

  1. Jani, ta modrobílá výšivka je krásná! Jsi neuvěřitelně šikovná a pečlivá, ráda k tobě nakukuju.... a je hrozné jak to letí, už maturant?!
    Opatruj se, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Vyhození gauče tleskám a tleskám! Jsi borka, Janičko. Věci prostě měnit jdou. Deku, tedy top jsem už chválila na fb, je skvělý. A výšivky taky, to prostě neumím a nikdy umět nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky obdivuji tu vyšívací trpělivost, je to pro mě takové trochu sci-fi. Na to modrobílé jsem fakt zvědavá. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...