neděle 29. března 2020

29.3.2020

Karanténa pokračuje. Koronavirus se nechce vzdát, a světová pandemie nic moc tedy. Ale jaro nepočká, a i když příroda někdy ukáže svou negativní sílu v pomrznutých nakvetlých magnoliích a meruňkách, tak je třeba vše připravit a zapracovat na novinkách.

Ostříhali jsme jabloně, Tomáš postavil a naplnil první vyvýšený záhon, a má spoustu plánů, jak to v tom našem zeleninovém koutku vylepšit. Mám z něj radost. Já prohazuji hlínu a zavážím díry v trávníku, které vloni vytvořila těžká technika. Jde to pomalu, ale postupuji, a mám z toho radost. A bolavého člověka.

Po večerech u televize pomaličku pokračuji. Na Sarah's sampler dle knihy Elm Creek (alias Pyjama party) jsem přidala druhou řadu.


A na Hanging ornaments také pár stehů přibylo...


A kdybych se nudila, tak jsem si objednala knihu se vzory na háčkování a vlnu na deku. Ale zatím jsem nezačala :-)

4 komentáře:

  1. Jani, ty se nudit fakt neumíš. :-)
    Na tu deku jsem zvědavější snad víc než ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt nemám čas se nudit, a někdy že bych fakt ráda... Deku uvidíme, jak se to vyvine.

      Vymazat
  2. Jani, ta deka se rýsuje moc pěkně. Paráda.j.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...