neděle 26. dubna 2020

26.4.2020

Poslušně hlásím, že koupací sezona 2020 byla úspěšně zahájena! Vzhledem ke koronavirovým omezením asi domácí koupání bude jediná možnost, jak si užít vodních hrátek. Když k tomu připočtu množství písku a štěrku  na různých hromadách po zahradě, tak to máme skoro jak u moře :-) Rovnou i s dunama :-)

Přes den v kanceláři (ano, už jsem začala jezdit do kanceláře, homeoffice už jenom částečný), večer u prohazovačky a kolečka, a večer u jehly. Stránky 50+58 HAED Sandra Kuck Hanging Ornaments.




Letos rozkvetla řada tulipánů, které vloni ne a ne vykvést. Mám z nich obrovskou radost. 





Tomáš sestavil dva nové vyvýšené záhony. V prvním už rostou první rostlinky - ředkvičky, hrášek, mrkvička, roketa.... Mám z toho radost - a to pohodlné pletí!





2 komentáře:

  1. JANO!!!!! To snad nemyslíš vážně!!!! Za 9! dnů skorem 5 tisíc křížků??? A to jsi dělala i spoustu jiných aktivit! Tak teď jsi mě nakrkla, nemluvím s tebou! :-( :-D … ty se mi fakt zdáš chobotnice jedna chobotnicová

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...