sobota 27. června 2020

27.6.2020

Včera v noci jsem dokončila stránky 53 a 61 na HAED výšivce od Sandry Kuck - Hanging ornaments. Ano, finále se blíží, už "jenom" dvě fotky, a bude konec...

Dnes mne čeká další díl Pána prstenů, tak snad s dalšími stránkami pohnu aspoň trošku.

Venku zuří léto. Na terase kvetou všechny tři ibišky - neboli naše Adély



Do kýblu u vchodu jsem vhodila kus ulomeného leknínu. A on se tam krásně chytil, a dokonce pokvete...


A Tomáš převzal maturitní vysvědčení, a je definitivně "dospělý"....


8 komentářů:

  1. S tempem výšivky mě irituješ, ibišky jsou nádherné a Tomovi gratuluji ke zkoušce z dospělosti ;-) .... pěkné léto vám všem....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomovi vyřídím. Tempo výšivky - nic moc tedy - jsem doufala, že budu mít hotovo do léta, a ono prd. Ještě kus zbývá... I vám krásné léto. Jana

      Vymazat
  2. Také se přidávám ke gratulaci. Můj ibišek stávkuje, asi se bojí, že bych jím chtěla barvit. Výšivka je fantastické dílo ♥. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, on se rozkvete. Nám letos kvetou jak o život. Ta zima v zimní zahradě jim vysloveně svědčila. Za gratulaci děkuji. Jana

      Vymazat
  3. Moc gratuluju - k šikovnému synovi, zahrádce i tvé vlastní trpělivosti. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za gratulaci, vyřídím. No, trpěliost - spíš je mi blbý to nedokončit. Ale už to několikrát delší dobu leželo v krabici...

      Vymazat
  4. Tomášovi moc gratuluju. Ibišky jsou nádherné, ten žlutý!!! U mě se jim nedařilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, potichoučku sleduju, co všechno zvládáš a musím říct "klobouk dolů". Jen ty děti ti nějak moc vyrostly od doby, kdy jsme se viděly v Hodoníně :-))) Přeju vám všem zdraví, pohodu a splnění vlastních přání... lenkatrun

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...