pondělí 27. července 2020

27.7.2020

Už je to skoro týden, co jsem dokončila svou první HAED výšivku od Sandry Kuck Hanging ornaments. Začala jsem v lednu 2012, takže po osmi a půl letech. Děsné. Chtěla jsem dokončit do svých padesátých narozenin, ale o pár týdnů jsem to nestihla.

Tady ještě čerstvě sundaná z bubínku, špinavá za těch osm let, co jsem jí tahala všude možně. Nevěřím, že jsem to zvládla.

10 komentářů:

  1. Jani, udeluji ti pochvalu pred nastoupenou jednotkou, a to spolu s diplomem za odvahu, statecnost a vydrz! Muj "brectan" lezi kdesi hluboko ve skrini, vzdycky na jare pod nim utru prach a nevim, nevim, jestli ho jeste nekdy vezmu do ruky. Jsi dobra, ze jsi vydrzela a tohle megadilo dotahla do vitezneho konce!! Opatruj se, Lenka/Hankie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mějte se tam u vás krásně. Nedávno jsem na tebe vzpomínala, jak se asi máte... Moc děkuji za návštěvu a milá slova. "Vánočka" měla několikrát na mále, ale jsem na sebe hrd a pyšen, že jsem vydržela do konce.

      Vymazat
  2. Jani, máš můj hluboký obdiv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já se tomu také stále ještě divím :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky. Chtělo by se dodat - už nikdy více. Ale znáš to - nikdy neříkej nikdy...

      Vymazat
  4. WOW! WOW! WOW! A ještě jednou WOW! Prostě megasuperhypervýkonná Jana :-D . A tys měla kulatiny, jo? Tak to já ti dodatečně a zpětně gratuluji. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Prosím tě, jaké kulatiny, jenom padesátku. Děkuji za gratulaci.:-)

      Vymazat
  5. Jani, tak to bych nezvládla. Jsi kabrňák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty - zvládla. Jsou to jenom křížky. Jeden za druhým, pár let, a obraz je na světě... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...