neděle 11. října 2020

11.10.2020

 Poslední týdny byly psychicky hodně náročné. Po posledním rozloučení s babičkou jsem se nebyla schopná nějak dokopat k větší činnosti v oblasti ručních prací. V práci toho bylo v minulém týdnu taky více než dost, včetně zrušené dovolené. A tak mne pozvánka ke kamarádce na půlden s ručními pracemi přišla jako spása z nebe. 

Sbalila jsem tedy stále nedokončenou výšivku, háčky, a vyrazila. Při příjemném rozhovoru a u spousty dobrot jsem dokončila dlouho se táhnoucí výšivku, a učila se háčkovat šátek. 


Na stav výšivky nehleďte, zrovna odpadla od jehly :-) 

Už dlouho se mi líbí duhové háčkované šátky. A protože jsem byla na návštěvě u zdatné vládkyně háčku, zkusila jsem si to i já - s jednoduchým vzorečkem. Práce to je uklidňující, baví mne to. A šátek postupně roste...


Prosím o shovívavost - po mnoha a mnoha letech jsem držela háček v ruce...

3 komentáře:

  1. Janičko, Ty jsi tak trpělivá a šikovná!
    O babičce jsem nevěděla, přijmi alespoň dodatečně mou upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, je mi to líto, upřímnou soustrast.
    Jsi moc šikovná, jde ti, na co sáhneš! Opatruj se, E

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ta výšivka je opravdu luxusní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...