středa 30. prosince 2020

30.12.2020

 Blíží se konec roku, a každý z nás má asi tendenci bilancovat. Tento rok byl po pravdě hodně zvláštní. Nebudu mít na něj pěkné vzpomínky. Covid, babiččin úraz, nepohyblivost a odchod, mámina nemoc patří k těm, které jsme si mohli odpustit. Tomášova maturita a Zuzčino studium v Irsku zase ty, které to alespoň trochu vyvažují. Snad bude ten příští rok lepší. Moc bych to všem, nejenom nám, přála. 

Během vánočních svátků zbyla trocha času na jehlu. Rozhodla jsem se pokračovat v sampleru od Linen and Threads, který většina žen dávno dokončila, ale já se pořád motám kolem polovičky. 








Také jsem po ušití drobných vánočních dárků, které jsem ani nefotila, pokročila s prošíváním zelenočerveného ubrusu. Zkoušela jsem prošívat s kráčející patkou. Hlavní cílem bylo, aby se mi látka nehrnula, což se myslím podařilo. Dále musím zapracovat na pravidelnosti rozestupů. Zjistila jsem, že jehla není zcela uprostřed - když šiji podle patky vlevo a vpravo, mám tam docela rozdíly. 





Už jenom olemovat, a takový ten zahradní vánoční ubrousek bude na světě.... 

Snad se ptákům v našem živém plotě bude líbit... Baví mne je pozorovat a sledovat, jak si čechrají peří a čekají, až je ráno sluníčko ohřeje. Jak se honí z větvičky na větvičku, ozobávají hložinky.... 






3 komentáře:

  1. Jani, ten sampler je úžasný. A to prošívání, však víš, jak jsi mě potěšila, že jsi se do toho pustila. Ať se ti příští rok vydaří co nejlépe. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sampler je naprosto úžasný, bez diskuzí. Byla by věčná škoda ho nedokončit.
    A ptačí havěť je super, nedivím se ti, že na ni ráda koukáš. :-)
    Tak krásný příští rok, ať je o hodně lepší než ten co právě končí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sampler je už teď úžasný! Jani, ať je 2021 lepší! e

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...