pondělí 14. února 2022

14.2.2022

 Krásného Valentýna! Nevím, zda slavíte nebo ne, ale my doma trochu ano. Mám ten svátek ráda, uděláme si dobroty, dáme drobné dárky typu čokoláda, chlebíček, výlet, kytka.... Prostě taková lepší neděle.


V neděli před půlnocí jsem dovyšila Podzimní listí, aneb Autumn coming od firmy Ru Yi Cross Stitch. Sada byla zakoupena na Aliexpresu. Obsahovala aidu, jehlu, předlohu na křídovém papíře a roztříděné mulinky bez označení barev a původu.

Na obrázek jsem se moc těšila, podzim miluji a motivy podzimně zbarveného listí mi přišly k tomu dokonalé. Listy vyšly pěkně, na rozdíl od předlohy ale není vidět kresba/zmuchlání papíru pod nimi. Mulinky splývají s aidou, bohužel. 



Takže jeden z úkolů na letošní rok splněn. 

2 komentáře:

  1. Konec února pryč, konec března pryč, kdepak je pravidelné hlášení ke konci měsíce? Snad jsi Jani v pořádku a plníš plány :-) ....hlídám to hlídám, každý den načuhuju :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, postupně se někam hýbu, ale jde mi to pomalu, bo jsme se zase pustili do rekontrukce části baráku. Takže nevím, kde mi hlava stojí, ale nevzdávám to :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...