středa 15. června 2011

15. června 2011

Během práce na normalizaci počítačového prostředí  jsem si chvílemi odskakovala k vyšívání. Jak mi to šlo, to vidíte na fotce.


Konečně jsme dosáhla vytouženého pravého horního rohu. Víc doprava a víc nahoru už fakt pokračovat nebudu. Tento týden bych ráda pohnula s rozvyšitým domem (je z něj zatím vidět věž a část střechy, začíná se rýsovat další štít). Obšívat budu tento dům a přilehlé stromy a lidi až tento dům dokončím - i když je výšivka velká, tak nemůžu obšívat dřív, než je celý jeden motiv vyšitý - a tento je pořádně velký...


Je stále znát, že jsem dlouho nevyšívala, a že vyšívám pouze po chvilkách - ještě nikdy se mi nestalo, abych si po takovém kusu výšivky nepamatovala barvy a značky a automaticky nesahala po správných jehlách a bavlnkách. Ale začíná mne to zase bavit - aspoň chvílemi. Že by se blýskalo na lepší časy? Nashromážděné zásoby sad po tom rozhodně úpěnlivě volají....

1 komentář:

  1. Teda Janičko, pěkně ses rozjela. Asi si rozbiju počítač :-) Máš už pěkný kusanec!
    Těším se na další pokrok.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...