čtvrtek 9. června 2011

8. června 2011

Hurá! Konečně se mi to povedlo!

Nevíte co? No, přece - dostat se do blogu.

Člověk by nevěřil, co všechno za něj automaticky dělá počítač. Umřel mi notebook - nejdřív se přehříval a vypínal občas, ale jednou se už po přehřátí nevzpamatoval. Prostě se v současných parnech uvařil. Sama jsem udivená, kolik věcí si za mne můj noťásek pamatoval - adresy, odkazy, apod. Stačilo klepnout na ikonku, a byla jsem na svých stránkách. Jenže teď pracuji ze synova počítače, a on tam moje odkazy nemá.... Jenom si vzpomenout, jaká adresa je ke kterým stránkám je chvílemi nadlidský výkon. Doufám, že můj noťásek v servisu brzy vyléčí.... Už se mi po něm moc stýská.

Ale abych jenom nepsala o nehodách. Díky téměř dokonalé absenci webu a netu a dalších podobných lákadel vyšívám jako drak (když nepracuji, nestarám se o domácnost a zahradu a děti), takže počítám, že o víkendu sem dám pořádnou aktualizaci. Tedy pokud se nepřehřeje i tenhle počítač - hřeje také docela dost.

Tak nám držte palce - všem třem  - mě, mému notebooku a synovu počítači:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...