pátek 25. května 2012

24. května 2012

Ach jo, ten čas pádí jako zběsilý... Venku je teplo, musíme pracovat na zahradě, a občas nás to vytáhne ven, na procházku.


Minulý týden jsme šli s naším psem Akimem na krátkou procházku. No, krátkou... Přišli jsme za čtyři hodiny. Děti ho chtěly naučit chodit po lávce přes zdymadla. Bylo to náročné, ale dostali jsme ho nahoru. Pak na druhou stranu. Ale zpět nechtěl ani za nic. Tak jsme museli po druhém břehu Labe do Káraného, tam ho dostat na lávku pro cyklisty (z jedné strany má šikovně schody, to aby cyklisti mohli trénovat i vzpírání), a pak po správném břehu Labe domů... Ufff. Už aby tady byla další lávka přes Labe blíž k nám. Takhle to je na hodně dlouhou procházku. Cestou se děti i pes osvěžili v písáku, ale já přišla úplně uvařená a hotová.



















A aby se nevenčil jen pes a kočka, tak s příchodem pěkného počasí se venčí i naše andulka Pepík. Takhle jí to na pergole pod vínem sluší. Hák je od lucerničky z Ikea:-)














V práci je teď také co dělat, takže jen stručně a krátce. V klubu šijeme druhou charitní deku - podzimní hvězdy:




















A já po chviličkách dokončila v SAL Before Christmas třetí barvu. Už jsem začala čtvrtou:-))





2 komentáře:

  1. Jsem totální lenoch a je mi před tebou hanba...
    Hvězdy do deky vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mančí, to nemusí - já ostuda ušila jenom jednu třetinu jednoho bloku, a ta ani na fotce není. To jsou práce holek z klubu... Ale za trest musím do dalšího klubu ušít hvězdy čtyři:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...