čtvrtek 8. ledna 2015

Dokytičkováno!

Jupí! Stihla jsem to. Všech deset kytiček jako příspěvek do klubu. Po prvních pár hooodně barevných, až svítících, jsem se uklidnila, a začala šít kytičky s jemnou barevností. Ale po těch barevných gejzírech mi to přišlo takové nudné, tak jsem skončila u romanticky zasněných kytiček. Snad se aspoň nějaké budou líbit...


Snažím se nafotit naše krmítko - letos jsme s Tomíkem našemu větrem a sněhem ošlehanému mudelu pořídili nové nožičky - je neustále plné sýkorek, vrabčáků, dokonce i hrdlička a červenka k nám zavítá. Ale vyfotit je - to je oříšek. A naše Adélka si myslí, že ptáčky krmíme, aby měla co lovit:-)))



7 komentářů:

  1. Naše kočky si myslí to samé:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vidět, kdo komu slouží:-)) Naše kočka neví, jestli je lepší spát doma na ovčí kůži, nebo lovit ptáčky u krmítka...

      Vymazat
  2. Jani, je to vždy krásné pokoukání, lepší než telka, viď? :) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme také krmítko, chodí hlavně sýkorky, sojky a zvonci. Ale fotit se mi nedaří, nemám trpělivost. Musím se polepšit.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc děkuji, všem, za milá slova. Vyfotit ty ptáčky je výzva - ještě, že už máme digitální fotoaparáty, kde se nepovedený snímek snadno vymaže.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, zdravim. Podlozky se ti moc povedly, urcite udelaji radost. Krmitko je take moc pekne,

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...