úterý 23. června 2015

Zahrada v obrazech

Rozárium - trošku dost opršelé...

Jakou barvu má tráva? Růžovou!

Račte se obsloužit...

Zeleninová směs - od každého trošku.

Orientální květy hrášku

Bude z toho jahoda?

Už i maliny začínají červenat...


Salátový bar

Zeleninový záhon z druhé strany

Obludária - tak děti změnily dýňária

Rajčatovo-papriková velkovýroba

Už roste!


Ještě mne netrhej - píchám!

Bylinková zahrádka na terase

Zimní růžička

Zelená střecha - bude i víno...

14 komentářů:

  1. Krásná zahrádka... Radost pohledět.
    Ale nemluvila jsi kdysi o tom, že máš zahradu bezúdržbovou? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bezúdržbová úplně není - tu trávu nějak nezvládám, ale zase - máme tak zvaný český drn, takže když přeroste a vykvete, tak je to taky krása - momentálně kvetou žebříčky, smolničky, trávničky, mateřídoušky, hvozdíky, kopretiny, zvonky... Ani všechny neznám. A zelenina - upřednostňuji zhuštěnou smíšenou kulturu - plevel nemá téměř šanci. Sice nemám ukázkové exempláře, ale i tak nám chutnají.

      Vymazat
  2. Hmmm.... ty třešínky! Ale koukám, že jste úplně soběstační pokud jde o zeleninu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě ne, a asi ani nebudeme. Tolik záhonů bych nezvládla, kolik bych jich potřebovala na ty své dva věčně hladové krky.

      Vymazat
  3. Zahrádka jak ze žurnálu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, pochvala od tebe mne nesmírně těší. Mám ještě co dohánět...

      Vymazat
  4. Ahoj, hezkou zahrádku máš a úrodu taky :-)

    Bouděnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad tu úrodu zvládnu zpracovat:-)

      Vymazat
  5. Janka, všetko v tvojej záhrade vyzerá krásne a zdravo. Je vidieť, že ju s láskou opatruješ. Vierka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za milá slova. No, děvčata tady mne znají, že té lásky tolik není, spíše povinnost, ale učím se a lepším se... A občas mne to i kupodivu začíná bavit.

      Vymazat
  6. Ty jsi vyloženě zahradnice! A já myslela, že Tě to nebaví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi,baví, nebaví, když už to manžel pořídil, tak to nějak udržuji. Řídím se heslem - Přežije ten nejsilnější.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana