úterý 13. října 2015

Příprava na Halloween

Hurá, hurá, hurá! Letos konečně hotovy všechny čtyři prostírky na Halloween! V historii si můžete vyhledat, že jsem začala v roce 2011, první prostírky ušila v roce 2012, běhoun dtto, a letos konečně došila poslední dvě prostírky - od nuly. Ještě, že šiji tak málo, takže ve zbytkách byl dostatek původních zbytků, ze kterých byly první prostírky šity. Jen zádíčka mají jiná, z původní látky nemám ani čtvereček...





13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Alice, moc děkuji, ale k dokonalosti to má daleko. Ale mám z nich radost, to zase jo:-)

      Vymazat
  2. Jani, máš to super! Nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, od tebe mne pochvala obzvláště těší....

      Vymazat

  3. Ahoj Jani, máte krásně prostřeno! Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Jsi moc hodná, že ses zastavila.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji. Také máme radost:-) Hlavně děti.

      Vymazat
  5. Jani, máš tu zase tolik nových věcí. jJi taková tvořivá šikluka..a okukuju, jakou máte doma krásnou čtyřnohou obyvatelku.
    Zdravím tě a přeji vše dobré, elán na další tvoření, hezké podzimní dny. Olga-semínko

    OdpovědětVymazat
  6. ... pěkný večer, moc pěkná souprava - je to šití na papír nebo aplikace?
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  7. ... tak jsem si to přiblížila a už to vím :-) je to šití na papír - paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to šití na papír. Je to kostliveček z jednoho úžasného kurzu u Jany Lálové.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana