středa 27. prosince 2017

26.12.2017

Cíl ve vyšívání pro letošní rok pokořen s posledními dny tohoto roku. Třetí řada hotova. Strana 23 a 24 ze 64. HAED - Sandra Kuck - Hanging ornaments.


Už jsem se pustila do řady čtvrté, abych měla strýčka Příhodu na příští rok. To by se mi moc líbilo dát řady dvě, ale moc to nevidím... Aspoň jeden a půl by bylo fajn. Do konce chybí řad pět. No, spíš čtyři, na té páté toho moc není. To pojedu současně s řadou předchozí. Ale kdo ví kdy....

Pomaličku začínám plánovat, do čeho se pustit příští rok - asi bych zase vytáhla šití. Zuzka mne přemlouvá na nějaké pletení a háčkování, tak uvidím, co nakonec zvítězí.

5 komentářů:

  1. Ahoj Jani, zdravím tebe i děti! Až budeš mít chvilku času, tak se mrkni na Dámu... Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, já jsem tak zvědavá, jaký to bude obrázek... Googlit ho nebudu, nechám se překvapit jak ti vyroste pod rukama. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romano, to si ještě pár let počkáš.... :-) Ale budu se snažit s sebou pohnout.

      Vymazat
  3. Milá Jani , přeji jen to dobré. Moře krásných chvil a do nového roku, předně ZDRAVÍ. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, i tobě do nového roku hlavně Zdraví a radost ze života!

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...