pondělí 1. ledna 2018

1.1.2018

Krásný nový rok všem!

Těsně před půlnocí jsem dotáhla 1/3 stránky na vánoční HAEDce.

A nastalo nevyhnutelné - bilancování a plány do nového roku.

Tento rok bych chtěla:
1. Zhubnout (hahaha - pokolikáté už???)
2. Pravidelně cvičit (snad mne letos nebudou srážet zdravotní potíže)
3. Opravit plot (chudák, za těch skoro dvacet let je napůl shnilý)
4. Vyšít 1,5 řady na HAEDce
5. Znovu začít šít PW - co třeba dokončit aspoň jednoho kostlivce?

Stýská se mi po stroji, po děvčatech z PW klubu, tak snad ho letos nebudu chodit jenom hladit, ale zase za ním budu častěji sedět a pracovat. Jenom se bojím, že jsem většinu toho zapomněla....


2 komentáře:

  1. Krásný nový rok! Moc držím palce, abys všechna svá předsevzetí splnila a byla spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Budu se snažit - zatím mám až na jedno cvičení splněno.... :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...