sobota 15. prosince 2018

15.12.2018

Vánoce, vánoce přicházejí....  Ode dneška bych měla mít dovolenou. Až do konce roku. Jako ano, mám naplánovanou jednu instalaci, ale pokud se nic nestane, měla bych mít volno. Tento víkend jsem si naplánovala došití row-by-row. No, znáte to - chceš-li osud rozesmát, něco si naplánuj...

Ale zase na druhou stranu - máme nazdobený stromeček a jsme připraveni na vánoce.








Dílna byla obsazena Zuzčiným projektem - šily se družinové šátky pro její světlušky. Zítra mají besídku, na které je dívenky dostanou dárkem od své vedoucí. Snad se budou líbit. Materiál - žluté plátno od Dáji z Olomouce, nažehlovačky vybrala Zuzka na Wishi.









Na jednu stranu mne těší, že mizí letité zásoby, ale lidi - rvalo mi srdce řezat do nových nenačatých látek...  A ještě k tomu jednobarevka, ty já tak miluju.... Teď s nimi šije skoro každá, ale pamatuji doby, kdy jsem s jednobarevnými látkami byla v PW za exota. Chjo, jsem děsná - takové kusy látky - to by bylo PW dílečků...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...