pondělí 10. prosince 2018

10.12.2018

Zítra bude Zuzce patnáct let. Tak strašně rychle to uteklo. Z malého, ubrečeného miminka je velká, usměvavá slečna. Kde jsou všechny ty roky, co tu s ní jsme? Kam zmizel všechen ten čas? Jsem nesmírně ráda, že jí mám, i když za těch patnáct let byly i dny, kdy bych jí přetrhla na dvě malé do školky, ale které dítě nezazlobí, že :-)

No, a když patnáct let, tak jsem plánovala pořádný dar - deku. Však víte, tu srdcovou, červenou, kanafasovou. Top jsem dokončila včas, ale pak mne životní události semlely na fašírku, a patnácté narozeniny se blížily, a mně bylo jasné, že prošití a olemování se fakt v mém případě nekoná. Jenže po světě chodí andělé, a jednoho takového jsem potkala i já. Jen tak mezi řečí jsem se zmínila, že holt deka pro dcerku hotová nebude, ale co, máme před sebou spoustu dalších narozenin a svátků a jiných příležitostí. Nic jsem tím nemyslela, nic nečekala - a už vůbec ne nabídku - zabal to a pošli, já ti to proquiltuji.   Vím, že všechny quiltařky mají před vánoci napilno, ani mne nenapadlo se někoho ptát, brala jsem to jako svou chybu a selhání, které dceři vysvětlím. A bác ho - pošli, a bude to mít. Nebudu vás napínat - zabalila a dovezla osobně k tomu andělovi do Pardubic. A do týdne měla prošitou deku zpět.

Dcera nic netušila. Potají jsem zvládla deku i olemovat (díky bohu za všechny ty zkoušky, generálky a vystoupení). Takže včera nastal den D. Rodinná oslava patnáctých narozenin. Dcera dostala kytku, krabici, a pak už jenom nevěřícný pohled....






S babičkou, dědou a bratrem






Deka je nainstalovaná v pokojíčku, růžový Sweet heaven byl uklizen do prádelníku, protože se už opravdu do teenagerského pokojíku nehodí, a od všech letí obrovský dík do Pardubic, Monice Kolejové - Moni, ze srdce všichni moc děkujeme!







Detaily prošití








Zuzanko, všechno nejlepší. Zůstaň veselá a šťastná. Jsi ta nejlepší dcera, kterou můžu mít.





10 komentářů:

  1. Zuzance přeju všechno nejlepší. A co se týká zbytku článku, mám slzy v očích. Jani, jsi skvělá, a to nejen máma. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší mladé oslavenkyni! Deka je parádní a ty jsi skvělá! :-)
    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratulace předána. Já tak skvělá nejsem, to je zásluha jiných. Bez těch by dostala jenom ten koberec před postelí :-) Což bylo druhé přání :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Jani, deka je nádherná! Zuzance moc gratuluji a vyřiď jí, že si ji pořád pamatuju z Hodonína jako malou holčičku, která chtěla kabelku s kočičkou.... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. No, už trošku poporostla. Místo kabelky s kočičkou radši mikiny s lebkama... :-)

      Vymazat
  4. Jani, všechno nejlepší Zuzce, je to krásná mladá dáma! A Eliška taky zdraví, nejen Zuzku, ale i Fíka na podlaze (má stejného v posteli :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkujeme. Buf normálně spí se Zuzkou taky v posteli, ale kvůli focení byl nucen ustlat si na chvíli na zemi. Snad to přežil bez psychické újmy.

      Vymazat
  5. Kouzelná, nádherná deka, jste obě nesmírně šikovné. A já mám radost, protože snad každého potěší, když vidí, jak si lidi dokážou pomáhat. Zuzance přeju všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Ano, samotnou mne to moc překvapilo - nemám za sebou, a ani před sebou, lehké období, a tohle úžasné lidské gesto mi dalo odvahu dál lidem věřit.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...