pondělí 12. března 2012

12. března 2012

Pondělní aktualizace SAL Before Christmas (Monday SAL Before Christmas Update)

Po zapojení do projektu SAL bych měla každé pondělí na svém blogu ukázat fotografii, jak pokračuji ve vyšívání. Dnes tedy poprvé...

Vyšívám na Hubert (6 křížků na 1 cm), pokusím se použít staré bezejmenné bavlnky, které už samy o sobě mají určitou patinu získanou stářím, takže se mi k této výšivce líbí. Je možné, že některé odstíny budu muset kupovat, tolik jich nemám, ale věřím, že kombinace starých a nových bavlnek bude krásná...

Zatím se mi vyšívá moc pěkně.

After joining the SAL project I should post my progress every Monday. So today it is for the first time... 

I choose Hubert fabric (6 x per 1 cm). I would like to try my old no-name floss. They already have some kind of patina acquired by age. And this is what I like for this stitching. It is possible that I will have to buy some shades, but I am pretty sure the combination of old and new floss will look great. 

5 komentářů:

  1. Na Huberta jsem ještě nikdy nevyšívala, musíš mi ho někdy ukázat. Ty máš tolik projektů a plánů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, také vyšívám na Huberta poprvé, a je to děsně příjemný materiál. Samozřejmě, že ti ho přivezu někdy ukázat. A ano - projektů a plánů mám na několik životů, a pořád další přibývají:-((

      Vymazat
  2. Jani, šest křížků na centimetr? To pracuješ s lupou? No, koukám, že i v tomhle jsem amatér. Znám jenom panamu a kanavu :-) Zatím se výšivka rýsuje pěkně, tak se těším na pokračování :-) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Haló, včera byla středa :-) To jeden courá po městě a nakupuje látky, a nedá sem žádnou aktualizaci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach jo - já nedala publikovat včerejší záznam...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...