neděle 5. května 2013

Květnový...

Už dlouho jsem nic nenapsala - začalo jaro a kypí v plné síle - zahrada roste, zelená se, kvete, blázní.... Nestíhám sekat trávu, stříhat stromy, vytrhávat plevel, sít zeleninu a bylinky a kytičky a vůbec... Prostě jarní kolotoč.

Mám i velkého pomocníka - Akimka. Zuzanka ho ráda zdobí rozkvetlými pampeliškami. A on si to nechá líbit - hlavně, že se mu někdo věnuje:-) Ovšem největší pomocník je v okamžiku, kdy chci plít - lehne si přede mne, a lov si, paničko, pode mnou ten plevel! Já jsem přece větší zábava!








Tento školní rok jsem začala chodit na paličkování. Právě skončilo - bohužel tak brzy. Ale toto pololetí jsem stihla dokončit  svou první celopaličkovanou dečku. Na herduli mám další - asi mám dečkovou mánii...
















A abych trochu pohnula s plány na letošní rok, tak jsem po večerech po chviličkách dokončila další výšivku - Trio lilies od firmy Bucilla. Ke konci jsem zažila trošku šok a adrenalin - jedna barva nevyšla. Ta, kterou se píší nápisy na pozadí. V první chvíli mi to bylo moc líto a měla jsem nutkání celou výšivku odložit a nikdy nedokončit, ale nakonec jsem se zdravě naštvala, našla jsem hodně podobnou mulinku mezi svými zásobami a část písmen jsem vyšila zbytečky, které schraňuji  ve sklínce na šicím stolečku (díky, Mili).

















6 komentářů:

  1. Pěkná přehlídka, výšivky jsou nádherné....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Máš všechno tak krásný, obdivuju tě co všechno umíš a stíháš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To se Ti to pracuje na zahradě, s takovým pomocníkem :-) A ještě nazdobeným :-) Paličkovaná dečka je nádherná, jemňoučká...
    Výšivka vyšla super, byl by hřích jí nedodělat a zahodit!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani to je krása. A úplně všechno. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, pejsek je úžasný!!!! A výšivka nádherná! Byla by škoda ji nedokončit. Co máš s ní v plánu: celou zarámovat, nebo uděláš z ní tři obrázky?

    Měj se moc krásně, pa, Jola

    PS: Paličkování je něco, co mi hlava nebere. Máš to mooooc krásné a klidně v tom pokračuj, páč dečky se vrací (aspoň mám takový pocit) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná výšivka a krásná paličkovaná krajka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...