středa 10. září 2014

Druhý list...

Dokončila jsem druhý list z obrazu HAED od Sandry Kuck - Hanging ornaments. Možná si vzpomínáte, že jsem ho kdysi v třetihorách začala vyšívat. Po cca dvou letech jsem dokončila druhý list. Budu-li počítat rychlost jedna stránka za rok, tak už jenom 62 let a budu mít hotovo:-) Buď musím zrychlit, nebo najít nějaký elixír života, abych se toho dočkala, protože ať počítám, jak počítám, tak by mi mělo být něco přes kulatou stovku...

9 komentářů:

  1. Nádherné, Jani! No, vem to tak - jednou budeš v důchodu a budeš mít víc času, interval se zkrátí :)
    Krásné dny, Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Jolanko, ještě abych na to v tom důchodu viděla:-) Moc děkuji. Jana

      Vymazat
  2. Jani, nádhera !!! Skládám hlubokou poklonu , tohle bych nezvládla.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za zastavení a milá slova. No, mám pocit, že jsem se zbláznila - uvidím, jestli to zvládnu...

      Vymazat
  3. Neboj, délka života se prodlužuje :-))) Náhodou, jsi rychlejší než já, neboť já se letos, co se týče vyšívání, neskutenčně flákám! A ten Tvůj obrázek je tak náročný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za vlití optimismu do žil:-) Budu to potřebovat.

      Vymazat
  4. To je nádhera! Alespoň máš motivaci k dlouhověkosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale zase máš na dlouhou dobu co vyšívat a nemusíš utrácet za nové sadičky jako my, co si na něco takového netroufneme :-)))
    Ne vážně, bude to krásné, jen mě mrzí, že to za těch let už vážně neuvidím hotové :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásně vyšíváš i šiješ...a ještě tolik času věnuješ dětem.
    Máš moji poklonu.
    Přeji krásné podzimní dny, Olga - semínko

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...