neděle 15. července 2018

15.7.2018

Děti vypraveny, kroje vyprány, naškrobeny, stany, karimatky, kufry i batohy zabaleny, jídlo na cesty navařeno, vše naloženo, odvezeno, předáno... Zůstala jsem sama. Jako každá máma v létě, když děti odjedou za novými dobrodružstvími. A to je dobře.

 Bohužel současně přibyla spousta starostí. Nemůžu kvůli nim spát, mám problémy jíst, fungovat, myslet. Nedá se nic dělat, i to je život. Snažím se zaměstnat mysl něčím jiným. A tak makám na zahradě (ne že by to bylo nějak vidět, spíš doháním resty z předchozího půl roku), a šiji.

Snažím se každý den došít jednu řadu BoMu Row-by-row od německých patchworkářek 6Köpfe. A protože si nevěřím, že jí dokončím, tak jsem odmítla pořizovat nové drahé látky, ale šiji ze zbytků. Zbytky postupně dochází - sice mám plnou přepravku barevně roztříděných zbytečků do různých zip-pytlíků, ale když chce člověk vytahat nějak rozumně barevně sladěné, tak najednou zjistí, že žlutých moc nemá (no jo, kdy já vlastně použila žlutou na quiltu?), a takhle postupně naráží skoro všude. Snad jenom té červené bylo dost.

V noci na dnešek jsem došila šestou řadu. Šestá řada, to znamená, že mám hotovou půlku deky. Jako samozřejmě nemám přesně půlku, protože mezi řady patří ještě bordury atd., ale sešívané řady mám pro půlku deky, protože jich bude celkem dvanáct. Chjo. To bude mučení čekat až do prosince na tu poslední....



12 komentářů:

  1. Moc hezká, nakonec tam máš spousty různé žluté. Jsem zvědavá, jaké budou další řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač nerada, musela jsem zaříznout do větších kusů žluté, co jsem našla v syslírně. Jinak by tam snad byly jenom dvě. Už mám o řadu víc, ale dál už musím čekat vždy na začátek měsíce. Dohnala jsem skluz...

      Vymazat
  2. Tedááá, ty jsi trumfla pendolíno :-O ! Krásně pozitivně rozjasněné barvičky s velice kladným účinkem na lidské oko a tudíž pro dobrou náladu . Cloumá mnou závist (sámo že přející :-) ). Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi kecka, Šárko. Moc děkuji. Uvidím, jak to půjde dál, Další barvička volá....

      Vymazat
  3. ... paráda, bude to moc pěkný quilt. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji za zastavení i milá a povzbuzující slova.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jani, pochvala od tebe těší vícenásob. Děkuji.

      Vymazat
  5. Krásné barvy! Obdivuju tvoji šikovnost a trpělivost. A závidím, že jsi vypravila děti do světa. To mě se nepoštěstilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na tebe nemám - s těmi korálky, fialkami, živými kameny :-) A děti - mají toulavý boty po mně - jak strašně mi to cestování chybí.... Ale asi už mám finito více-méně.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...