úterý 18. září 2012

Modrá Kréta, aneb jedu do světa....

Představte si nádherný ostrov Kréta, pobřeží, šumění azurového moře, bílé skály, na nich rodinná restaurace s terasou popnutou vínem.... Slyšíte, vidíte? Krétu jsem si při svém prvním pobytu zamilovala a doufám, že se tam ještě někdy vrátím...









Já se tam zatím nevracím, ale kamarádka ano. Na stejné místo, do stejné restaurace, ke stejným lidem, kteří už jsou skoro jako velká rodina. Chtěla pro ně originální dárek. Vymyslela si nástěnný quilt s názvem jejich restaurace - AVRA.









Nuž, slovo dalo slovo, a protože pro kamarádku je Kréta spojena s modrou barvou, vymyslela jsem quiltík drobný a modrý. Bratru 60x30 cm, aby se vešel do kufru i s tyčkou na pověšení (doufám, že jí doveze vcelku, jinak bude muset na Krétě shánět ještě tyčku...). A protože já mám Krétu spojenou s modrým mořem, tak ode mne tam jsou ty vlnky v modrých barvách.

Nástěnný quilt je vzadu opatřen rohy na zavěšení tyčky, hustě volně prošit bílou barvou v nebi a modrou barvou jsou obšita písmena a zvýrazněny vlnky.



Kamarádka byla spokojená, tak doufám, že stejně bude spokojen i majitel restaurace, a až někdy narazíte na Krétě na restauraci AVRA, tak v ní třeba uvidíte viset i můj quiltík. Tedy jestli se strefíte do správné restaurace:-)

3 komentáře:

  1. Modrá k Řecku nerozlučně patří. Věřím, že tam quiltík bude pasovat jako... no však to pořekadlo o hrnci znáš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi moc šikovná, nejen že quilt ušiješ, ale ještě ho i sama navrhneš!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je krásné!! Moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...