sobota 8. září 2012

Pejsková dětská deka



Už jednou jsem se chystala z této krásné látky s pejsky ušít deku. Bohužel z toho sešlo. Docela mne to mrzelo, protože jsem měla v hlavě vzor, který bych z ní ráda vyzkoušela....







Ale časy se mění - dostala jsem zakázku na ušití dětské deky od rodičů, kteří milují psy. Dá se tedy očekávat, že i malá slečna (mimochodem ta, která si zatím užívá hranatých balonků ode mne) bude jednou mít psy ráda. Proč jí tedy neušít tu vymyšlenou psí deku?

Látka je v kombinaci bílé, šedé, černé a oranžové, tak jsem podobně ladila i samotnou deku. Protože jsou obrázky docela velké, nemělo smysl  vyřezávat z ní maličké a složité bloky. Lepší mi přišlo ukázat je ve velké ploše.

Prošití
Měla jsem vymyšlené složitější prošívání. Ale babička budoucí majitelky mne poprosila o co nejsilnější vatelín, a ten složitější prošívání zrovna moc rád nemá - nejen, že se hodně chruje, ale hlavně - při hustším prošití se z deky stává prkýnko. A to by asi u dětské deky nebylo příliš žádoucí - ta by měla být měkoučká a příjemná. Tak je deka prošita pouze ve švech.







Ze zbytečku látky jsem vyřízla ještě jednoho pejska na polštářek. Zatím ho může miminko používat nevyplněný (vypodložila jsem ho také tím silným vatelínem), a až bude větší, lze do něj vložit polštář 40x40 cm.

Sušení na sluníčku
Tak doufám, že deka bude nové majitelce dělat dlouho radost....



5 komentářů:

  1. Je skvělá, dokonalá. Máš úžasný rukopis. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je nádherná, ani jsem netušila, že ji chystáš Adélce k narozeninám :-))))
    Nápaditě sestavena, já bych na to vůbec nepřišla, ale Ty máš na to hlavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc se ti povedla. Je krásně naducaná :-) To se bude hajat :-) Deku určitě využije na maximum! J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...